Jag lever....

Vi jobbar, jobbar, jobbar och jobbar lite till!! Tiden springer förbi och det känns som om inget annat än vardagssysslorna (med nöd och näppe) hinns med. Felicia har innebandyträning två gånger i veckan, basket träning en gång i veckan och matcher på helgerna. Wille har än så länge bara innebandyträning en dag i veckan. Jag längtar efter sommar och semester, sol och värme. Det här vädret suger rent ut sagt. Plaskigt och halt. Hur jag än klär barnen så är dom tvärblöta när jag hämtar dom. Skorna luktar apa för att dom ständigt är fuktiga. Jag jobbade både jul och nyår men lite bilder blev det nog, dom återkommer jag med i nästa inlägg!

Gnälligt värre var det här men när solen kommer fram blir jag gladare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0