Ännu

ett sommarlov gick förbi i rasande fart.
Wille och Frida är tillbaka på förskolan igen, Wille gör sitt sista år nu innan det är dags för sexårs! Felicia har börjat i 3an, min fina duktiga tjej. Sommaren var bra med en massa äventyr, även en liten utflykt blir ett äventyr när man har 3 små med sig :) Hösten smyger sig på och jag gillar det! Nu vill jag bara må bra och njuta av soliga, kyliga höstdagar. Just nu känner jag mig konstant trött och gråter mest hela tiden känns det som. Tog ett beslut som kändes så rätt just då men som ändå känns så otroligt ledsamt när jag tänker på det. Men det blir bättre va?

        


Jag älskar er så det gör ont mina fina....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0