Räkfrossa och bubbelbad

Där har ni min kväll! Riktigt lyxigt för att vara 3 barns mamma :) Har legat i ett vaaarmt bubbelbad med ansiktsmask och ett glas vin. Nu har vi ätit räkor och tittat på Grey´s, känner mig avslappnad till max.
Barnen sover sött i sina sängar, har precis tittat till dom och kunde inte låta bli att pussa på dom där dom sover så lugnt och tryggt.
Felicia har varit hemma med feber idag men är mycket piggare igen. Jag var tvungen att jobba så pappan fick jobba hemifrån. Wille följde med en kompis hem från förskolan för första gången idag och det hade gått jättebra. Snart har vi två barn som ränner hos kompisar, bara gilla läget :)
En arbetsdag kvar den här veckan för min del. Helgen är som vanligt fylld med några aktiviteter, Innebandymatch för Felicia, innebandyträning för Wille och basketträning för Felicia. Här hemma har vi inga problem med att sysselsätta oss :)

Nu har Frida vaknat och vill ha välling igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0