Vart tog tiden vägen?

Som jag missstänkte så springer tiden förbi en nu när vi båda jobbar heltid.
Men jag lever och jag är glad. Det är långt ifrån alla som har ett jobb så jag klagar inte :) Även om vården kanske inte är drömyrket alla gånger.

Här hemma har vi hunnit med ett kalas för världens finaste numera 9 åring :) Självklart fick hon en hamster av sina mostrar, gissa om det var lycka för henne! Svarta knähöga stövlar med "lurv" i (hennes uttryck) från morfar kom på andra plats. Det ska tydligen inte vara riktiga vinterskor när man går i 3:an, vilken töntig mamma jag är som är mer praktiskt lagd :) 

I lördags hade både Felicia och Wille innebandymatch, vinst för båda lagen! Efter det blev vi bjudna (eller vi kanske bjöd in oss självá) på supergod hemmagjord pizza hos barnens faster med familj. Det blev en sen kväll hem med tre barn som somnade i bilen <3

I söndags var I på innebandy hela eftermiddagen och jag gav mig på att baka lussebullar, pepparkakor och julgodis med barnen. Hej och hå hur det såg ut i köket :) Frida stoppade russin i degen innan dom blivit rullade, Wille gjorde marsipanbollar stora som golfbollar och Felicia försökte göra hundra saker samtidigt. Kaos kan man säga, men ett härligt sådant!

Kommande helg har jag tagit semester på lördag, vi är bjudna på lilla Mios dop så en present måste införskaffas!

Nu får det bli sängen, jobb i morgon igen!




Älskar den här bilden på Frida, den är såå mycket sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0