101108

Helt otroligt att vi redan är inne i November och endast 3 veckor kvar till 1a advent! Om 2 veckor fyller världens finaste Felicia 9 år <3 Kan inte fatta att hon redan blir så stor. På önskelistan står en ny mobil, laptop och en egen platt tv... Inga dåliga presenter där inte, dock kommer hon att få spara till dessa saker själv med lite hjälp från oss. Så pengar får det nog bli i hennes paket i år.


Helgen har spenderats på jobbet från morgon till kväll, efter 56 timmars slit förra veckan känner jag mig helt slut i både huvud och kropp idag. Mina tankar har varit hos älskade gammelmormor om och om igen och det gör så ont när jag tänker på att jag aldrig mer får träffa henne...

Jag saknar dig så ofattbart mycket

Alldeles innan gammelmormor gick bort fick jag veta en glädjande nyhet, dock väldigt tidigt. Nu tror jag att det är ok för min syster att jag berättar att jag äntligen ska få bli moster!!! Min fina lillasyster Jessica ska bli mamma för första gången i maj och jag längtar <3<3 Jag är ju den enda av oss systrar som inte är moster ännu :)



Jag älskar dig finaste

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad roligt =) När är det dags då? ha de gott. Kram

2010-11-08 @ 14:36:05
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0