Upptagen mamma

Slänger in ett litet inlägg innan jag ska hämta mina troll på fritids och förskola.
Veckorna är fullspäckade numera. Igår kväll hade vi årsmöte, ikväll har Felicia fotbollssammandrag i Ekeby med 2 matcher inbokade. I morgon jobbar jag 8-16 och sen är det bara att snabbt hämta lilla F och W från förskolan och bege sig till kyrkan där stora F har avslutning med barnkören och musikalpremiär!
På torsdag kommer fina Elina med lilla Milo från Sthlm och hälsar på, blir nog en liten vända på stan en lunch ute om vädret tillåter. På fredag är det jobb 16-22, lördag konfirmation och söndag jobb 9-21 igen.

En student närmar sig också, skolavslutning, lägerdag, 2 sommarfester på förskolan, fotbollsskola. Ja ni ser, fullt ös ett tag framöver! Längtar till semestern nu, men får snällt hålla ut till den 5 juli! Sen är det 4 veckors ledighet (förutom en helg som jag ska jobba).

Soligt och varmt är det ute, underbart! Har hängt tvätten ute för första gången i år.

Nu ska jag fixa i ordning mig lite och hämta barnen så vi hinner ordna lite middag innan fotbollen!

Håll tummarna för mina fotbollstjejer ikväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0