Sommarfavoriter

    

Sitter och spånar på lillans sommargaderob och här är några favoriter från favoritbutiken Polarn och Pyret.
Den blåa klänningen ser bara för härlig ut och skulle passa fint i hop med röda leggings. Den lila är jag lite tveksam till,  föll mest för dom söta puffärmarna. Byxdressen kommer matchas med en vit kofta och söta sandaler från Kavat och den randiga toppen passar för bra till jeansshorts eller jeanskjol :)

   

Min Wille växer inte så överdrivet mycket utan kan fortfarande ha stl 98/104 på det mesta trots att han fyller 5 år snart :) Men lite grann behöver även hans sommargaderob uppgraderas med och då kör vi på stl 110 så kan ha dom i 2 år framöver :)

  
    

Felicia är lite kinkig med kläder numera, kan inte komma ihåg att jag hade något att säga till om i klädväg vid 8 års ålder?? Men min fröken vill gärna vara med och bestämma och slängde ur sig här ikväll att hon minsann tyckte det var dags för henne att börja välja kläder själv på morgonen. Sagt och gjort så bestämde vi att hon får ta fram förslag och jag är med och tycker till. Dom här plaggen är jag säker på att hon skulle tycka om, speciellt dom rosa sandalerna så nu ska jag skynda mig att klicka hem några av de godingar jag visat upp :)


I morgon är det dags för fotbollsträning på gräsplan för Flisans del, själv har jag åkt på rollen som lagledare på delad plats med 2 mammor till :)


Kommentarer
Postat av: Therese

fina grejer jag har köpt tröjan med bilar på igår. Svar: vagnen är underbar att köra snabbt enkelt och lätt, bättre än cameleon. hej så länge och smidig i bilen så klart :)

2010-05-05 @ 00:10:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0