Sköna Torsdag

Har börjar dagen med en cykeltur till Fyrishov för att sola. Har sagt hundra gånger om att jag inte ska sola solarium mera, men några gånger inför sommaren tänker jag unna mig det!

Tänkte kanske ta tag i gården idag, jobbigt när ögonen hela tiden kliar bara. Har några rabatter som behöver rensas från diverse ogröna växter. Dessvärre har jag inga gröna fingrar så tanken är att plöja upp alltihopa och så gräa istället. Nu lät det som ett väldigt stort projekt för idag så det får nog vänta till helgen.

Hade inte mer än så att skriva just nu, kommer en uppdatering till kvällen istället.


Stort Grattis till Marie och Andreas som fått en liten dotter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0