Tisdag och ledig

Kan ju bara erkänna att jag är helt värdelös med att uppdatera bloggen numera, skyller på jobb och dagisinskolning :)

Idag är jag ledig, skönt efter helgens grispass. Idag är första dagen som Frida går på "riktigt" på förskolan. Hon kommer bara gå 3 dagar i veckan nu så länge jag har det jobb jag har. Förhoppningsvis får jag något nytt under våren/sommaren. Hon trivs verkligen jättebra redan nu, lite gnäll när jag lämnade henne men inte värre än så. Känns skönt att veta att Wille finns i samma hus också.

Åkte direkt till gymmet när jag lämnat barnen, skönt att slippa känna stressen över att skynda sig hem. Körde ett riktigt hårt pass och var fullkomligt slut efteråt. Ska försöka hålla i 3 ggr i veckan nu, får väl se hur länge det håller :)

Väntar på att några paket från Tradera ska dimpa ner i brevlådan!! Har fastnat lite på det nu. Mest till Frida som växer så fort och att ha lite begagnat som förskole plagg passar utmärkt. Föredrar ju egentligen att köpa nytt men i år kunde Wille fortfarande ha sin skaljacka från pop men nya överdragsbyxor har han fått. Frida har faktiskt fått från FIX i år, skaljacka, överdragsbyxor och även ett par fodrade galonisar. Felicia vill nog varken ha från pop eller Lindex i år :) Hon föredrar nog sin skinnjacka framför hennes andra jackor. Och överdragsbyxor kan jag nog glömma att få på henne :) Liten blev stor fort!

Nu ska jag ta tag i städningen men först lite lunch!

So long

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad kul! Var bor ni då? Hoppas du blir nöjd med fleecen. Funderar på en svart igen till min lilla kille, men i större stl då. Under en blå jacka kanske. Gillar också kombon rosa/grönt till tjej men det hade Stella förra året så vill testa något nytt jag inte haft tidigare. Köper alltid från Po.p så det har blivit ett par uppsättningar nu :-)

Fin blogg du har, kikar nog in igen! :-)

/Jenny

2010-03-02 @ 13:54:01
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! Världen är bra liten! Våra bästa vänner bor i Järbo. Mannen min är uppvuxen i närheten i Lingbo. Japp, vi bor efter nya skolan i de nybyggda parhusen. Letar dock något större, men kanske dröjer ett par år. Känner nog igen dig med, vi har nog setts på öf någon gång :-)

2010-03-02 @ 22:05:18
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0