Stockholm

Idag har jag och Frida varit till Sthlm, närmare bestämt Finnboda Hamn och hälsat på Elina och lilla Milo. Eller liten och liten är han ju faktiskt inte nå mer lillkillen :) En lång och smal kille blir han, inte mycket kortare än Frida fast hon är nästan exakt 6 månader äldre!
Blev en vända till Forum Nacka (eller Nacka Forum som jag och Ella envisas med att kalla det) och håll i hatten, jag handlade bara kläder till mig själv!
Dock blev det pärlplattor i modell större, glitterpennor och en packe med färgade papper till barnen.


Den här bagen fast i svart fick följa med hem och även ett par jeans.

Jag och barnen har ätit pizza ikväll och myst när pappna är i Finland <3 I morgon ska vi hämta han på Arlanda, längtar redan efter honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0