Soffläge och VAB

Idag är mina minsta änglar hemma från förskolan. Förkylningarna går bara runt runt nu så därför får dom vara hemma tills dom är ordentligt kry. Frida är supergnällig och snorar konstant, Wille har mått illa till och från i en vecka utan att det blir något mer av det :/ Jag känner mig inte heller på topp så därför VAB:ar jag i morgon också. Nu får det vara nog på eländet! Felicia verkar iaf pigg, hoppas det håller i sig då hon ska på basketfest med laget i morgon. Pizza hemma hos tränaren och sen match på Fyrishov, som hon längtar :)

Helgen annars är fullspikad som vanligt! På lördag fyller världens bästa farmor år och sen är en eventuell middag med vänner inbokad. Frida stannar hos farmor och farfar från lördag till måndag. På söndag morgon kör vi upp Wille och Felicia till Sandviken och morfar. Kanske hinner jag träffa mina systrar en snabbis <3 På eftermiddagen är det Bandyfinal, äntligen kom vi iväg på det! Wille och Felicia kommer hem på tisdag igen då min mamma kommer ner med dom.

   

   

Mina fina älsklingar idag <3

Nu ska jag börja förbereda middag och sen är det styrelsemöte.

Tjing


Kommentarer
Postat av: paula

SÖÖÖTNOSAR!!

2010-03-18 @ 20:36:09
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0