Snart helg igen!

Underbart att helgen är nära! Annars har jag inte så mycket att dela med mig av just nu. Har hunnit med gymmet 3 dagar den här veckan och det blir en vända i morgon innan jobbet också. Ledig helg igen och hoppas på vårväder och massa soool.

Har försökt mig på en ny design på bloggen men det blev batra kattskit av det och nu orkar jag inte fixa till det! Har en massa bilder på mobilen som jag har tänkt ladda upp här också men jag är för lat för att hämta sladden på övervåningen.

Har kikat runt lite på lägenheter inne i stan. Det finns en hel del fina, nybyggda då självklart. Vet inte om det är så mycket sämre att bo i lägenhet i stan än här ute. Jag menar vi har ju inte överdrivet stor tomt idag, bil och busstrafik precis utanför huset, grönområden finns det ju inne i stan också som stadsparken och stadsskogen. Jag kan bara se det positiva, helt nytt, inte behöva rusta eller laga en massa, allt på ett och samma plan och nära till shopping :)

Ska nog övertala min karl till att han också tycker som jag!


Kommentarer
Postat av: Fia

Men hur gick det med husplanerna i Sandviken då??

2010-03-11 @ 16:51:38
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: alexandra.

jag tycker den nya designen blev fin :)

2010-03-11 @ 17:13:05
URL: http://happyalnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0