Onsdag

Känner att en förkylning är på väg att ta över min kropp igen, tar det aldrig slut??
Gjorde ett försök till att träna i morse men efter 45 minuter orkade jag inte mer. Det värkte i hela kroppen för varje ansträngning och huvudet känns tungt. Duschade och tog en snabbvända på stan istället. Jag vill såå gärna köpa ny vårjacka till Wille, den gula POP jackan från i höstas känns inge rolig längre. Förstod det när jag köpte den att jag skulle tröttna på färgen snabbt då gul aldrig har varit en favorit hos mig :/ Vårens kollektion är så härlig, både den gröna och blåa jackan är favoriter! Kanske slänger jut den gula på tradera och införskaffar en ny :)

Dagens shopping resulterade iaf i en mössa och ett par vantar till Frida innan jag åkte hemåt.
Om en stund är det dags att hämta barnen och sen är det kör för Felicia. Lutar åt hämtmat ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0