Nollkoll

Igår tog vi tag i det där med storhandling igen. Finns det något som är trökigare än att bränna pengar på mat. Fick iaf med mig hela familjen till Coop i Gränby C. Inte min bättre hälfts favoritställe haha. Han vet väl att det är där jag bränner halva hans lön varje månad :)

Iaf, om mna bortser från den tråkiga mathandlingen så fick jag shoppa lite annat också. Frida behövde nya gummistövlar, eller nya och nya, hon hade inga alls rättare sagt.



Dessa fina stövlar från Polarn o pyret fick följa med hem.


Det lustiga var att när jag kom hem så hade jag fått ett mail från Tradera som löd sp här- Grattis till det vinnande budet Nya gummistövlar från Polarn o pyret .
Jaha, vad bra att jag kom ihåg att jag budade på ett par!
Som tur är så var det ett par rosa med motorcyklar eller liknande på så nu kan jag ju matcha kläderna :) Skulle vara fint med en rosa windstopper till dom.

Nu ska jag ta en stödvila, roliga veckan har börjat och jag hatar det!! Blir så trött och sur :/

Kommentarer
Postat av: Fia

Peter tycker att jag handlar på tok för mkt men det är då en fis i rymden jämfört med dig ;)

2010-03-30 @ 18:47:45
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack så mycket! Stort Grattis till dig i eferskott! Jag sa till Micke igår att jag glömt att gratta 2st gamla vänner på deras födelsedag i slutet av Mars och jag lovar att de kommer komma ihåg min... Jag skyller på min "Stockholms bubbla" jag levt i nu har inte tänkt på något annat än utbildning. Ha det så bra, kram på ré

2010-03-31 @ 15:20:53
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0