Måndag

Idag är det studiedag i skolan (tur att Tina nämnde det i förbifarten igår för jag hade helt glömt bort det) Så iaf så fick alla mina 3 troll vara hemma idag. Mötte upp Anna och hennes barn för att gå till lekparken. Soligt och skönt var det och nu 3 timmar senare är vi hemma. Hann med en lunch på Mc Donalds också. Wille och Felicia är ute och leker på gården och Frida ska egentligen sova men hon håller låda för fullt uppe i sängen. Så länge hon är glad får hon vara kvar där uppe, förhoppningsvis så somnar hon snart! Sprang in på Linex en snabbis för att köpa vantar åt Frida och kom ut med 3 par byxor och 3 par tröjor åt barnen istället oopps :) Kommer bilder på det sen. Lite besviken på att kameran på min Iphone är så dålig :/ Blir bara suddiga kort, verkar inte kunna zooma heller. I helgen köpte vi även biljetter till Bandyfinalen på söndag. Barnvakt är nästan fixat också! Kan vi verkligen ha sån tur att vi ska kunna komma iväg bara vi två !?

Nu verkar lillskruttan ha somnat och jag ska plöja igenom nya H&M katalogen som kom nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0