God morgon härliga fredag!

Fredagarna känns speciellt härliga, jobbar oftast 3 av 4 fredagkvällar, men ändå! Man vet att man har hela helgen framför sig tillsammans! Igår kväll efter styrelsemötet blev jag otroligt illamående och var helt säker på att jag skulle få magsjukan men efter att ha sovit hela natten är det som bortblåst idag. Verkar vara nått konstigt skit som går just nu :/ Frida har dessutom 3 konstiga prickar i pannan!?? Vattkoppor har hon haft och det mesta i barnsjukdomsväg är dom ju vaccinerade emot. Kan vara en reaktion på sköljmedel eller liknande då vi nyligen bytte. Wile och Frida är så lika, känsliga magar och känslig hy båda två!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege oss ner till Maxi en sväng, såg att jag hade 2 st blöjor kvar!? Brukar vara lugnt och skönt där nere så här dags! DSen ska vi hem och städa innan vi hämtar Felicia.

Farmor kommer hit på eftermiddagen och passar Wille och Frida så att jag kan följa med Felicia till Sunnersta där hon ska på basketfest med laget. Måste ta buss då I har bilen. Wille brukar vara smått omöjlig att ha med ibland så jag tar det säkra före det osäkra :)

Uppdaterar med lite bilder när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0