Ett år äldre

Igår fyllde jag hela 28 år :) Börjar sakta men säkert närma sig 30! Firade mig själv genom att gå till frissan för klippning och lite slingor. Sen en salladslunch med mina fina vänner Anna och Tina på världens bästa lunch hak och även en del shopping såklart.

Idag har det varit underbart vårväder ute och barnen fick gå hem från skola och dagis i bara Windstoppers. Var ute en stund när vi kom hem, tänkte att Frida skulle få träna sig lite på att gå ute i skor och det gick bra så länge hon höll sig till att gå och inte att försöka springa :)

  

Frida i finaste svart och vitrutiga klänningen från Polarn o Pyret och svarta tigts från Lindex

  

Passar på att riva i brorsans rum medans han är hos morfar

 

Wille i lekhallen på förskolan (klädbyte på dagis, inte jag som klätt honom så där omatchande:)

 

Torsdagens shopping. Klänning från H&M. Blev en randig tröja och ett par jeanslegging åt Felicia med och även ett par jeans åt mig själv och det bästa av allt var att jag kunde ha två storlekar mindre än förra gången jag köpte jeans, wiiiee

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha var väl inge fel på willes combo..går ju i samma ton typ (?) hahaha

du e för härlig therese =)))

2010-03-26 @ 20:41:17
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0