4 veckor

Ja 4 veckor sedan jag bloggade sist. Det är mycket jobb och lite fritid just nu, varvat med massa skolavslutningar och annat jox. Trött är bara förnamnet och idag blev det ganska uppenbart att huvudet inte är med. Skyndade mig hem när jag slutade kl 14, bytte om och hämtade Frida på förskolan för att åka in till stan och vidare till Gränby för lite shopping. Väl inne i stan stod regnet som spön i backen och eftersom vi fick vänta 25 minuter på bussen till Gränby gick vi in på Centralstation för att köpa något att äta. Betalat med kortet och kastar ner varorna i skötväska och springer ut till bussen igen. Väl framme i Gränby tar jag upp plånboken och INGET kort!!! Panik!! Kortet bara måste sitta kvar i kortläsaren på Pressbyrån vid Centralen. Springer ut till bussen och inser att jag får vänta 25 minuter på nästa buss :/ Kom ner på stan igen till slut och fick tillbaka mitt kort, sprang in på hemköp och handlade det som behövdes till middagen, sprang vidare till Polarn o Pyret för att kolla in rean en snabbis innan I kom och hämtade upp oss. Blev med andra ord en mycket billig shoppingtur :) Hann inte med så mycket mer.

Dessa fina plagg fick följa med hem till lillan


   

Även en rosa klänning med samma tryck som den blåa följde med hem, superhärliga sommarklänningar. Tyvärr tyckte jag inte rean var speciellt rolig då det mesta man vill ha fortfarande går för ordinarie pris. Kollade efter en blå eller grön jacka åt Wille men största storleken var 104 inne i stan, synd :/

I helgen väntas jobb 9-21 både lördag och söndag sen ett dagpass på måndag och efter det två korta kvällspass innan semestern börjar :)

På tisdag sker något annat roligt också men det får ni veta då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0