Blocket.se

En välbesökt sida ikväll. Letar efter min ögonsten, en svart Urban Jungle som ska frakta min fina lilla prinsessa på diverse äventyr. Inget annat duger, jag har bestämt mig that´s it.  En sprillans ny skulle göra lyckan total men det är alldeles för kallt ute för att riskera att bli utkastad med huvudet före.

I morgon ska familjen till kyrkan, kors i taket. Det är inte så allvarligt som det låter utan en helt vanlig julgransplundring. Felicia som är med i kyrkokören ska sjunga under gudstjänsten och efter det blir det en massa skoj för barnen. Det var det nog ingen som trodde, att min dotter skulle vara med i kyrkokören. Kanske blir nått vettigt av henne trots mina gener.

Annars så händer inte mycket här hemma. Julen borde städas bort, Felicia tror fortfarande inte på att det är en riktig gran vi har. Jag däremot är helt övertygad om det då jag hör en miljon barr rasa i parketten varje gång barnen leker kurragömma bakom den. Lillskruttan har äntligen börjat gå. Hon är bara för söt när hon vinglar runt och ser så där otroligt nöjd ut. Hon har även lärt sig en del uttryck som oj, jaa, vaa.

Igår hittade jag på Wille i backen utanför oss, ståendes på en trickskida längst upp. Titta mamma jag åker bräda och så svisch så var han nere. Nemas problemas, min kille ska få en riktig bräda nästa vinter!

Flisan har Saga sover över ikväll. Dom har legat med ett varsitt Nintendo DS och chattat med varandra. Vart tog min lilla tjej vägen?

Nä dags att bege sig mot sängen innan prinsessan vaknar och vill ha välling igen.


Grattis Paula och Nicke som har fått en underbart söt liten Raphael.

Utan att ha sett den lilla irl så vet jag att jag kommer bli sjukt bebis sugen igen.

Gonatt

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0