Magsjuka och förkylningar

Ja så har våra senaste 2 veckor sett ut. Wille började med magsjuka fredag för 2 veckor sedan. Onsdagen efter fick lilla Frida den och på fredagen var det Ismos och Felicias tur. Jag var helt säker på att jag hade klarat mig men inte då, på lördag kväll fick jag gå hem från jobbet för då var det min tur. Wille hann gå på dagis 3 dagar den här veckan innan det var dags att bli sjuk igen. nu ligger han här bredvid mig i soffan med hosta och snor. Vi har varit vaken mellan 2 och 5 i natt men konstigt nog känner jag mig pigg just nu. Jag har hunnit med att städa ur skafferiet, köra 2 maskiner tvätt, en maskin med disk och dammsugit nedervåningen. Fridis sover middag just nu och jag tänkte passa på att bara sitta ner en stund innan jag ska packa Willes väska. Han ska sova hos farmor några nätter, som var bestämt innan han blev sjuk. Känns lite taskigt att lämna bort han när han mår som han gör men han grät i morse när jag sa att det kanske inte skulle bli något och farmor sa att det var helt ok att han kom. Det är ju inte längre än att vi får åka och hämta hem han om det blir för jobbigt.

På lördag är det en tjejkväll på stan inbokad. God mat och vin, sen får vi se var kvällen slutar!

Nu ska jag fortsätta plocka lite innan lilltrollet vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0