Påskris och snöslask

Jag har varit lat i år och inte orkar plocka bort påskriset än. Häromdagen kom Felicia hem och sa - mamma, nu måste vi plocka ner påskriset för i helgen ska det bli vinter igen. Gulligt sagt, dock borde vi klanske plocka bort det av en annan anledning, typ för att påsken är över!?

Förra veckan plockade jag bort alla vinterkläder och letade fram vårjackor och skor, dumt, mycket dumt! Kan sätta hur mycket som helst på att det är därför som det numera ligger ett vitt täcke på marken. Otroligt deprimerande :/
Ge mig sommar och sol nu! Jeansshorts, linnen och tunikor i tunnaste laget. Sommarklänningar och sandaler, ja praktiskt taget allt som har med sommaren att göra, NU!

I helgen ska det jobbas, okgillar starkt mina jobbarhelger och alla andra dagar på jobbet med för den deln. Måste söka nytt jobb inom kort!

Nu ska jag kika på tv, ta ett glas rött och lite choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0