Påsklov

Vad konstigt det känns att efter denna långa påskhelg så är det ett helt påsklov kvar!
Igår blev det lite knytkalas hemma hos farmor och farfar, provade memma för första gången och det var inte alls så äckligt som jag var inställd på :)

Idag ska vi ta en promenad om jag får på Wille kläderna nån gång, posta lite brev och när Frida sover middag ska jag rensa ur barnens gaderober och slänga ut på Tradera. Har så mycket som jag inpulsshoppar och som aldrig använts.

Igår kändes som om den här veckan skulle bli långtråkig och mitt humör var i botten men nu känns det bättre. Jag ska jobba dag istället för kväll på fredag och det ser jag fram emot, p mötet som var lagt på min lediga onsdag blir flyttat och snart är det helg igen <3 Då blir det tjejfest här hemma och sen ut och slänga sina lurviga på Flurran, ser fram emot en kväll med mina bästa tjejer!

Nu ska jag bråka vidare med Wille :/

Kommentarer
Postat av: therese

men hallå vi är iaf 2st som inte är med!!!!! du får ju inte glömma oss

2010-04-07 @ 07:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0