Fredag och regn

Bloggen uppdateras inge vidare just nu, skyller på en mängd olika anledningar fast det egentligen bara är jag som är för lat. Men vi har varit ute en hel senaste veckan, känns underbart med våren som äntligen verkar ha kommit. Dock hörde jag ryktas om snöblandat regn i helgen, aprilväder var det ja!

Annars har vi inte haft så mycket för oss, jobbat dagtid i 3 dagar och det har verkligen varit skönt mot för mina kvällsskift i vanliga fall, har även haft lite styrelsejobb att sysselsätta mig med nu när det närmar sig årsmöte.

I helgen är jag ledig och sla verkligen ta mig för att plocka ur barnens byråer som är överfulla av urväxta kläder. Särskilt Felicias byxor börjar bli för små, hon växer så det knakar :) Har svårt att förstå att hon faktiskt fyller 9 år i år!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig mot jobbet för några timmar. I hämtar mig när han åker från Kista så hämtar vi barnen tillsammans, sån tycker jag är mysigt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0