Allergisk!?

Har precis landat i soffan, trött som få.
Nu är jag ledig i 6 dagar och det ska bli underbart skönt!

Kände ikväll på jobbet hur det började klia och sticka i ögonen för att sen övergå till domningar i ansiktet. Det enda jag har ätit ikväll är lite ananas, brukar aldrig äta det i vanliga fall men nu fanns det på jobbet så då smakade jag. Kanske helt enkelt är allergisk mot det?! Läskigt var det iaf.

Borde skriva en att göra lista.
Tvätta fönster står högt på den listan! Fixa på altanen, röja i tvättstugan och rensa i barnens rum, ja här hemma är det ingen risk att man sitter sysslolös!
Dessutom har UJn fått punktering, någon som har erfarenhet av att laga barnvagnsdäck?? Funderar på om det finns punkteringsfria däck till UJn kanske? Värt att lägga ner pengar på i så fall.

Finns en massa bilder på Iphonen men som vanligt så ligger sladden på övervåningen och det kommer jag alltid på i samma sekund som jag sätter mig ner. Får återkomma med dom!

I sitter här bredvid och jobbar, det gör han dygnet runt numera. Ska se om han vill gå och sova han med :)

Natti

Kommentarer
Postat av: Fia

Har du inte bluetooth i datorn då? Då kan du ju föra över vi de =) Kram

2010-04-29 @ 20:09:53
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0