Torsdag

Idag när jag hämtade Wille på dagis så hade han kissat på sig igen. Nu har det varit varje dag den här veckan på dagis men även en gång hemma och en gång på natten. Förstår inte varför det blir så helt plötsligt för det har ju gått så himla bra länge nu, till o med nätterna funkar jättebra. Två olyckor på två veckor, vilket jag tycker är jättebra när han nyss slutat med nattblöja. Men nu verkar det ha vänt igen :( Hoppas bara det blir bättre innan det blir kallare ute så han inte går och blir sjuk.

Lillskruttan är iaf bättre idag, lite snorig bara men inte alls så mycket som tidigare. Hon är bara såå underbart go, så fort jag sätter mig på golvet så kommer hon krypandes och klättrar upp i min famn för att pussas. I helgen ska jag gå till lekparken så hon får premiärgunga innan det blir snö :)

Nu ska jag kolla på gossip girl innan det är dags att sätta fart med middagen!

Kommentarer
Postat av: paula

hej vännen,de får bakslag ungarna,dagis får nog hjälpa till,så att han har kisstider,som mathilda skulle ha,efter samling,efter lunch å innan utgång typ,så att det blir 3ggr om dagen...

2009-09-17 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0