Slutbloggat

Min blogg var ett sätt att skriva av mig när allt kändes tungt och jobbigt men även att dela med mig av min vardag  och allt som händer i mitt liv.
Alla ni som har barn vet att det inte alltid är så lätt att få det att gå ihop och ibland blir inläggen i bloggen lite lätt negativa.

På slutet har det mest kännts som att jag inte kan skriva av mig pga att en del tycker att jag bara gnäller och verkar ta illa vid sig att jag skriver om hur jag mår.

Jag vet att ni är väldigt många som läser min blogg och därför känns det jättetråkigt att sluta, nån gång kanske jag börjar om igen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bra att man kan skriva av sig hur man mår, många känner säkert igen sig , ser man att man inte är själv med sina bekymmer kan det också vara ett stöd, att man kanske går igenom samma sak. Var den du är! Kram!

2009-12-09 @ 12:51:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0