Rubrik??

Värdelös på att hitta på rubriker till mina inlägg!

Bloggen har inte varit prioriterad på sista tiden och ibland känns det som att jag skriver vad andra vill läsa och inte vad jag själv känner, nu blev det krångligt :)

Jag mår bättre nu än för ett tag sen iaf, jag har lite ny energi och jag hoppas det får hålla i sig ett tag nu. Hösten är ju min årstid, älskar alla fina färger och den friska luften!

Wille har lugnat ner sig något, kanske växer ur sin trots så småningom. Lillan blir 9 månader idag, helt otroligt vad fort tiden går. Nu är det full fart på henne, kryper, ställer sig upp mot allt och det känns inte så långt bort innan hon tar första stegen. 4 tänder har hon också fått, 2 stora uppe som orsakade feber och snor i mängder. Felicia är som jag skrev tidigare inne i nån form av "förpubertet" bråkar om kläder, morgontrött och vet inte riktigt om hon ska vara liten eller stor. Hon vill gärna att jag ska pussa och krama henne när jag lämnar i skolan men absolut inte så hennes kompisar ser!

Jag har äntligen tagit tag i och bokat en tid för klipp och slingor, jag som är så jäkla rädd för att klippa mig för jag blir sällan nöjd med resultatet.

På fredag bär det av mot Sandviken/Järbo för begravning. Annars i helgen ska jag bara vara hemma och skrota. Sätta lite ljung och höststäda gården!


Nu ska jag passa på att vila en stund medans lillan sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0