jaha

Blir inte mycket bloggat nu förtiden :(
Har inte så mycket att skriva om, känner mig fortfarande nere. Händer saker som känns jobbiga och jag vet liksom inte hur jag ska ta mig ur det eller hur jag ska kunna hantera det.


Svininfluensan har orsakat värsta hysterin på länge verkar det som. Känns lite överdrivet, visst är den otäck och jag vill verkligen INTE att mina nära ska drabbas MEN det går inte att hålla barnen instängda UTIFALL dom blir smittade, för när vet vet vi om dom blivit smittade??? Skolor och dagis gör så gott dom kan, dom är noga med handhygienen före och efter maten, efter toalettbesöken, före frukstunden. Vad mer kan dom göra?? Jag är själv emot handsprit på dagis, skolan ok! men dagis, nej!
Tyvärr är mammas barndomsväns son illa drabbad av influensan, jag håller tummar och tår att alla andra jag känner får hålla sig friska!
Verkar ju tyvärr dröja ett tag innan vaccinationerna kommer igång också, sen kommer det väl bli kaos för vilka ska få det först?? Ska man stå och köa för att få det???

Idag ramlade min lilla skrutta omkull och slog sig ordentligt. Hon var helt otröstlig en lång stund :(


Nu ska jag hänga lite tvätt

Kommentarer
Postat av: paula

säger bara det

du är för go,tack för att du är min vän tess!!

mao GE FAN I Å FLYTTA!!! =)

nä men allvarligt talat..tack!!

2009-09-12 @ 09:28:30
URL: http://paulaeklund.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej tjejen, hoppas du ryckt upp dig snart så man får fortsätta följa din blogg =) Pratade med E för ett tag sedan och vi borde ju ses allihopa snart! Ha det bra, kram på ré

2009-09-15 @ 14:34:41
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0