Jajaja

Jag känner inspiration till att blogga igen!!! Har en massa bilder att ladda upp men det får vänta tills i morgon eftersom min älskling har nya datorn och det är bara den som connectar med min iphone!!

Annars så har jag börjat jobba lite igen! Känns helt ok faktiskt även om jag söker lite andra jobb. Känner för att ge mig in på nått helt nytt.

Min lilla trollunge fyller 1 år om 2 månader! 2 månadder!!!! Fattar ni vad tiden går fort!!! Det känns som igår som jag stod på knä utanför förlossningen i snön och var helt säker på att jag skull dö av smärta.

Något som är ännu mer ofattbart är att om 1 månad så fyller min fina Felicia faktiskt 8 år!!! Och jag känner mig inte en dag äldre än 20 (om man bortser från celluliter, rynkor och den faktiska åldern)

Vi har även haft 4 års kalas för Wille killen. Bilförrådet fylldes på och en trampbil fick flytta in.

Som sagt så kommer det bilder i morgon!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0