Fredag!

Bästa dagen i veckan enligt mig! Då vet man att man har två hela dagar ledigt tillsammans. Nu är det ju inte så att jag jobbar nå överdrivet mycket :) Men min älskling gör ju tyvärr det och därför är det extra skönt att få ha honom hemma!

För min del så blir det en vända hem till Viken för att fira min bästa Malin som fyller år. Lite vin och en massa skvaller står på schemat! Underbart!! Vi har mycket att ta igen då vi ses så sällan.

Ikväll har Wille beställt fredagsmys av pappan så han har lovat att fixa middag och gotta till kvällen. Skönt att slippa tänka på middagen för en gångs skull coh bara låta någon annan styra upp den :) Och han är dessutom duktig på att laga mat också!

Nu ska jag ta tag i städningen, dammsuga och torka golv. Lillan sover och lär väl göra det några timmar till!

Trevlig helg på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen! Kul att du är tillbaka!! Trevlig helg, kram på ré

2009-10-30 @ 14:45:39
URL: http://softnorth.blogg.se/
Postat av: Veronica

Idag har hon inte haft ont alls så hon kanske bara hade fått vatten i örat.

Får se om hon känner av det nåt mer.

Hon verkar ha ont lite varstans.

I magen tidigare idag men nu verkar hon pigg igen.

2009-11-04 @ 17:46:55
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0