Fredag

Idag har jag och lillan varit in till stan för att fotografera henne. Skulle ha gjort det när hon var 6 månader egentligen men då fick hon vattkoppor istället och sen har det inte blivit av, förrens idag! Inte det lättaste att fota en sån liten buse som inte vill vara still en sekund. Men över 60 bilder blev det, 37 utav dom valde jag ut och utav dom ska vi sen välja ut ett kort som ska förstoras.

Vi hann även med en vända in på Sweetie Pie där vi hittade ett par tights till lillan. Sen blev det lite presenter till Felicia.

Har svårt att förstå att hon faktiskt fyller 8 år i morgon !! Min fina, duktiga tjej som är så himla snäll och go. Hon är så duktig i skolan och jag får alltid höra att hon är så väluppfostrad och omtänksam mot alla. Hon är så speciell för mig min lilla prinsessa.

 

Uppdaterar med lite bilderi morgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0