.......

Jag är inte en sån som brukar påverkas av vädret speciellt mycket, men nu får det banne mig vara nog !! Det är 1 vecka till första advent, 4 veckor kvar till jul, GE MIG SNÖ !! T om jag känner mig helt sjukt orkeslös och less just nu. Men jag ska trotsa vädret och sätta upp mina julgardiner och adventsljusstakar redan idag, skapa min egen julstämning här i mitt hus! Och är det nån som tänker påpeka att det är 1 vecka kvar så lägg ner, dom har ju fan haft julsaker i affärerna sen sista augusti !!

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha

ja det gör du fan rätt i,jag ska få fram gardinerna från förrådet..måste sy en massa sen blir det fanimej första advent här med =) men med min speed så lär det bli till söndag i alla fall =)

2009-11-23 @ 20:12:49
Postat av: Lena

Hej tjejen, har beställt från bl.a. carlssoninterior.se och formodesign.com dessa två har fungerat bra för mig, men finns ju tusen bra shoppingsidor =) Ha det jättebra! Kram på ré

2009-11-26 @ 19:23:13
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0