Helgen

Jag tror bestämt att karln i huset varit hemma alldeles för länge nu när han börjar gå och fippla med inredningen. Kom nyss på han med att vrida på ett underlägg på köksbänken då han tyckte det låg bättre åt andra hållet, what??

Idag har vi tillbringat dagen på Fyrishov där Feicia har haft gymnastikuppvisning.  Dom var utklädda till katter (vi fick låna en kattsvans av Paula i sista stund, tackar! Har inte glömt bort den, kommer i morgon med den) dom vai iaf så duktiga :)

Igår fick Felicia ta med en kompis och gå på bio själv för första gången. Tjejerna var nog lite nerviga i bilen dit för dom sa inte ett pip på hela vägen men när jag hämtade dom så var dom så uppspelta. Jag var nog också lite nervös ifall det skulle hända nått men det hade gått så bra. Jag, Ismo och Frida var kvar inne i stan och strosade runt under tiden. Ismo köpte lite nya kläder till sig och Felicia. Wille var hos farmor under tiden, han kom på att han ville åka dit igår på eftermiddagen, sötisen.

Nu var det nån som vaknade på övervåningen :( Gissar på Wille!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är INGEN brådska med svansen heller hahaha

kul att det gick bra =)

2009-05-04 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0