Svettigt svettigt

Tog en promenad in till stan i morse när jag lämnat Felicia i skolan. Skulle in på kontoret med lönepapper men när jag kom dit så var det ingen där. Dom var på kundbesök och skulle komma tillbaka efter lunch så jag hoppar det idag och tar det på måndag istället. Men när jag ändå var inne i stan så fortsatte jag min promenad hem till farmor och farfar i Årsta för att hämta Wille. Jag kan lova att det var svettigt mot slutet, solen låg på hela tiden och det var varmt!! Men nu känner jag mig duktig för det är en bra bit att gå, typ andra sidan stan.

Wille hade vaknat fyra i morse och inte somnat om igen. Lustigt för jag och Ismo gick också upp den tiden idag då vi inte kunde sova längre. Lillan vaknade 05.20 idag så hon sov gott hela vägen till farmor nästan. Wille var såå trött och svettig när vi åkte från Årsta så jag fickkämpa för att hålla han vaken i bussen. Måste ju även byta buss för att komma hem men det gick bra det med. Lillan somnade i bärselen så jag la över henne i sängen och hon märkte det inte ens och även Wille gick direkt upp och lade sig. Ska faktiskt lägga mig och vila en stund jag också innan Jenny och Felicia kommer från skolan vid 14 tiden. Sen på eftermiddagen är det sommarfest på Willes dagis så vi kan behöva samla lite krafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0