Slut som människa

Idag har jag varit helt slut. Ögonen svider och jag har somnat så fort jag satt mig i soffan flera gånger. Lillan är nog inte helt pigg heller för hon har sovit 2 timmar på förmiddagen och sover nu igen, hon är nog inne på 3e timmen nu. Wille och Felicia är i lekparken med alla andra ungar i kvarteret så jag hamnade här.

Sitter och retar upp mig på att våran vagn inte har ett integrerat 5-punktsele, suck! Sånt borde jag väl ha kollat innan vi käpte den :(  Lillan blir galen när jag lägger henne i liggvagnen, men eftersom hon är för liten för att sitta i sittvagnen utan åkpåse så har jag inget val än att ha liggvagnen fortfarande. Och selen som tillhör vagnen är helt värdelöst då man bara hakar fast det i sidorna. DEet betyder att hon inte kommer kunna sitta i vagnen förrens hon är helt stadig och det lär väl dröja ett bra tag till.  Fick jag bestämma så skulle jag sälja den och köpa en annan istället, men då får väl karln spader.

Ikväll ska jag nog ta ett långt skönt bad. Har inte badat än sen jag fick Frida och nu ska jag ju operera mig på onsdag så efter det får jag inte bada på 4 veckor igen.

Nu ska jag fixa middag till gangstrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0