rapport från sjukstugan

Idag känns min förkylning något bättre. Halsen gör apont fortfarande men febern verkar gett med sig iaf. Igår däremot trodde jag allvarligt att jag skulle avlida, varje gång jag gick i trappan så värkte det i kroppen som sjutton och hjärtat slog nog en miljon extra slag.
Gick till affären och handlade lite innan jag gick och hämtade barnen. Det gick bra ända tills jag kom till skolan, då tog orken slut och svetten bokstavligen forsade. Men hem kom vi med alla barn och allt!

Lillan fick ju vattkoppor i måndags, exakt 2 veckor efter Wille så nu har alla barnen haft det. Jag säger bara det, tur att man inte jobbar för undrar vad chefen sagt om man varit hemma i 6 veckor med sjuka barn :)

I måndags var jag på föreningsstämma också, jag är numera suppleant i styrelsen för våran bostadsrättsförening. Snacka om vuxenpoäng där!

Nu ska jag försöka packa lite åt Felicia som ska åka till mormor över helgen.


Wille skulle nyss hjälpa mig med att packa ur matkassen under vagnen när jag hörde ett krasch i hallen. Det blev alldeles tyst sen kom det - Oh shit! 
Vad ska man säga? Det kom så klockrent så jag kunde inte annat än skratta, det kommer jag däremot inte göra nästa gång det kommer.

Kommentarer
Postat av: Ninna :)

Tack för dom fina kläderna ! Dom var jättefina. :)

2009-05-24 @ 21:47:24
URL: http://alihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0