Operationen avklarad

Skrevs in klockan 7.15 i morse, förmodligen deras nervösaste patient ever. Hade en massa frågor till narkosläkaren om operationen, amning efteråt bla bla, allt sket sig när narkosläkaren kom ut och presenterade sig och berättade att han var från England och inte kunde ett ord svenska??? Öhh var mitt enda svar när han frågade om vi kunde gå igenom papprena på engelska. Jag nickade lite fint åt alla frågor och gick sean därifrån ännu nervösare. Fick sedan vänta över 3 timmar på operation, lyckades iaf somna en stund på förmiddagen.
Fick komma ner till operation vid lunchtid iaf och då hade nervositeten lagt sig lite, ända tills dom lade över mig på operationsbordet och spände fast ben och armar. Blev alldeles kallsvettig och skakig och då blev jag snabbt sövd, tack!

Inom 4 veckor får jag svar på om dom fått bort allt och sen blir det koll var 5e månad i några år innan man blir "friskförklarad"

Känner mig inte alltför pigg just nu, yr och ont så ska nog lägga mig snart så jag orkar med morgondagen (Wille har fått vattkoppor idag)

Natti

Kommentarer
Postat av: therese

krya på dig vännen hoppas allt går bra kramar från oss

2009-05-07 @ 08:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0