Lillan

Hon är så duktig. Välling igår kväll igen och somnade sen på en gång i sin säng vid 19 tiden och vaknade inte förren efter 3 i natt. Ammade henne i hennes rum och lade ner henne i sin säng igen och hon somnade om på en gång. I morse fick jag gå in och väcka henne 7.30 så vi skulle hinna till skolan med Felicia. Och för första gången på länge så var hon helt nöjd i vagnen, satt och kikade på allt och sa inte ett pip. Nu sover hon igen sen en timme tillbaka. Det är en sån lättnad att allt verkar falla på plats med hennes rutinerför det har varit väldigt bökigtmed hennes sömn och mat ända sedan hon föddes. Och att det funkar med flaska är jätteskönt för då kan även pappa var delaktig i hennes matning och jag behöver inte stressa mellan hem för att amma. Det som är mindre bra är ju att jag kan börja jobba lite smått snart då, har absolut ingen som helst lust med det än.

I morse sken solen men nu ser det ut att kunna bli regn igen :( Kankse är skitväder på g för jag vaknade med huvudvärk och den verkar inte vilja ge sig!

Funderade på att åka och träna igår kväll men kroppen känns inte helt ok efter operationen än. Provade köra lite på crosstrainern hemma men fick jätteont på en gång. Men kanske smiter iväg och solar iaf!

Nu ska jag och Wille laga lunch!

 


Kommentarer
Postat av: therese

vad e det för dag???? det hoppas jag att vi hinner göra pöss

2009-05-12 @ 15:21:45
Postat av: therese

då är vi lediga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-05-13 @ 08:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0