Inget nytt

Har inte så mycket att skriva just nu. Händer inget spännande, allt bara tuffar på som vanligt. Föräldrasamtal på dagis igår kväll, min prins sköter sig exemplariskt. Styrelsemöte nu ikväll, tre timmar på en stenhård stol. Jag kanske börjar bli gammal men faktiskt så tycker jag att det är ganska intressant att sitta med i styrelsen, jag tror jag har en hel del att komma med. Måste poängtera att alla andra är minst 20 år äldre. Men det var ordförande som frågade om jag ville vara med så då hakade jag på :)  Mitt projekt just nu är att få i gång ett bygge av bullerplank för oss som har baksidan mot vägen. Ja det blir morgondagens bekymmer.

Har varit duktig och betalat räkningar idag och om det har jag bara en kommentar BÖG BÖG BÖG
Jag hatar att se mina pengar bara försvinna på en minut, buhu. Skattepengar om 2 veckor, tackarr.


Min vagn är trasig!! Ska åka tillbaka med den i helgen tänkte jag. Dom får sjutton laga den där jag köpte den, det är väl sånt garantin är till för.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0