Gaaaaahhh

Så uttråkad så jag kan spy!!!

Vill inte sitta inne med sjuk och gnällig unge när det äntligen är sol ute!! Helgen känns ju inte direkt efterlängtad när man inte kan göra nått.

Wille kliar sig till förbannelse och är typ täckt med variga, vätskefyllda koppor. Till på köpet har han fortfarande vaxpropp i båda öronen och skriker så fort han pratar. Ringde bvc och dom skrev ut nått som vi ska prova med. Helst skulle vi vilja att dom tog bort vaxpropparna nere på vårdcentralen men dit är vi ju inte direkt välkomna nu när vi smittar (läs Wille) Som Ismo sai morse: fan det är vattkoppor inte svininfluensa. Till o med förskolan suckade när jag ringde igår: Åå då har vi vattkoppor på avdelningen nu, suck! Ja, förlåt så hemskt mycket att mitt barn fick en barnsjukdom som typ varenda unge har haft eller kommer att få!  Självklart är det inte kul när det går så smittsamma sjukdomar på förskolan men hur kul tror dom att Wille tycker det är då??

Usch vad negativ jag är idag!

Suck och stön, nu ska jag bråka vidare med Wille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0