Blää

Vaknade i natt av att jag kände mig konstig i halsen. Några timmar senare har jag apont i halsen, vill varken svälja eller prata.Och det märker ju Wille som har röjt sedan han vaknade. Felicia fick cykla själv till skolan för jag hade aldrig hunnit klä på alla och gå ut. Tycker egentligen inte om att hon går själv men ibland får det bli så ändå.

Helgen annars:

Lördag var vi bjudna till E&T på middag. Hade ju inte varit hem till dom tidigare så det var kul. Jättefint bodde dom iaf. Es mage var verkligen rund nu :)

Igår var vi hemma hela dagen. Grillade hamburgare ute till lunch. På eftermiddagen kom Willes dagiskompis Emil med sin pappa och lillasyster och hälsade på. Det blev en hel del stök och stojjande men trevligt var det!

Nu ska jag klä på Wille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0