1 maj

Och soool!

Karln slänger på sommardäcken på bilen med lite hjälp?? av Wille. Jag har haft lillan i bärselen ute i solen men nu började det bli tungt! Vi ska byta till den andra bilstolen åt henne idag. Den är från 0-25 kg så jag tror hon kommer sitta bra i den. Hon är ju iaf för tung för att bäras i den andra.

Annars så står det handla mat på schemat idag. Kör nog på med gi maten ett tag till. Dietisten som gästspelade på föräldramötet slängde ur sig att gi mat inte alls ger någon viktminskning. I så fall är jag ett undantagsfall för jag gick ner 2 kilo den veckan. Tog visserligen lååånga promenader också men ner gick jag iaf!

Nä nu ska jag anmäla Flisan till fotbollsskolan och sen ut och hjälåa dom andra med bilen!

Kommentarer
Postat av: paula

haha ja,men för henne är det som willes,willes mamma=willes jacka =)

hittade en på lindex,skitsnygg =)

2009-05-03 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0