Uppe med tuppen

Ingen sovmorgon här hemma heller!
Vaknade av att Wille snurrar runt i sängen och leker med lillan. Efter att jag varit upp med Wille och kissat, bytt kläder på både mig och lillan efter en rejäl spya aå var det ingen ide att försöka somna om igen.

Kollade termometern nyss. +5 redan nu weeii!! kommer bli skönt idag! Känns som våren är på väg nu och det längtar vi verkligen efter. Det känns i kroppen också. Har varit så uppåt sista dagarna, känner mig förväntansfull och lite pirrig i kroppen, måste vara vårkäslor!!

I veckan ska jag komma igång med träningen och även solningen, ska bli skönt att känna sig lite fräschare igen efter att ha sett ut som en flodhäst i 9 månader!

Köpte sötaste kläderna till lillan igår


Tights med spetskant nedtill, supersöta. Jag köpte även linnebodys i samma färger och med spetskant till. LIte klänningar slank också med så nu vill vi ha sooool och värme!

Kaffe nu kanske så man vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0