Torsdag

Igår var vi hem till Nina och hennes barn för att fika. Kom på halvvägs dit att jag inte hade med några extra kläder till Wille, bara hoppas på att det inte sker någon olycka. Kom fram och började klä av barnen, sätter mig ner på knä och klär av Frida. Då sprakar det till i blöjan och när jag lyfter upp henne ser jag att hon har bajsat igenom tröja, byxor och även hela min vita tröja!!! Efter en ordentlig rengörining av både henne och mig så blev det fika. En massa goda chokladbollar i olika varianter och en Chilensk citronpaj, supersmarrigt!

Idag tog jag en promenad med Jacobs mamma efter att vi lämnat barnen på dagis. Det snöade helt galet ute. Jag är såå trött på snö nu, vill ha vår och värme så man blir pigg!! Och alla dessa blöta vinterkläder soml uktar apa när man hämtar barnen. Jag tvättar overaller och täckbyxor var och varannan dag numera.

Jag och min älskling pratade i morse om att åka på en dagsresa med Viking Line utan barn i slutet av april. Kanske dags att börja portionera ut barn redan nu så man har det klart!


I helgen har vi inget planerat, bara ta det  lugnt!


Nu ska jag fixa lite lunch!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vet du? Rebecca har vattkoppor ! :(

2009-03-05 @ 18:07:51
URL: http://alihtypjag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nja, ganska bra nu, dom har slutat klia nu lite iallafall, men dom börjar typ torka eller nånting , men det är bättre med henne... :)

2009-03-09 @ 17:05:19
URL: http://alihtypjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0