Torsdag

Ännu en födelsedag passerat. Fick besök av Tina, Jenny och Calle. Vi fikade och pratade skit :) Lillan charmade Tina tror jag :) På kvällen åt vi en massa gott och sen kände jag mig helt slut. Vet inte vad det är med mig numera men jag känner mig såå trött och lättretlig. Försöker verkligen att inte tappa tålamodet men inte det lättast n är dom är så charmerande mina små barn.

Felicia har blivit sjuk, hostar som en tok. Kanske ska hämta lite astmamedicin ifall.. Hon får vara hemma i moegon tror jag. Hon hade inte orkat varit ute på rasten utan legat i soffan inne på fritids under en filt. Hmm, undrar varför dom inte ringde efter mig??
Wille är fortfarande lite trotsig, även idag kissade han på sig i ren trots. Han bara vägrar gå på toaletten. Förstår inte hur jag ska hinna med allt nu. Dom skriker efter uppmärksamhet numera. Svårt att få dom att förstå att bebisen tar så mycket tid nu, jag antar att dom känner sig undanknuffade på nå vis.

Lillan sover iaf mycket bättre nu och det är verkligen skönt. Nu ska jag bara försöka få henne att sova över några mål på natten så jag kan få lite sammanhängande sömn också.

Hade tänkt träna ikväll men jag får nog prioritera en storhandling istället. Bilen ska in på service imorgon så det blir nog stressigt att försöka handla i morgon kväll.

Nu ska jag sanera köket efter mina små änglar som lämnat spår efter sig. Wille vägrade äta våfflor utan skulle absolut äta fiskpinnar. Förstår inte, han kan inte vara mitt barn!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0