Tisdag

Snö i dag igen :( Börjar verkligen tröttna på vintern nu!

Igår kväll åkte jag  iväg och simmade, gud så skönt det var att bara vara för sig själv en stund. Inga barn som babblar i ett eller en liten som bara ska bäras runt på. Ska verkligen försöka komma iväg några gånger i veckan för jag lägger v inte många timmar på mig själv numera.

Idag är det sista dagen som 26 år för i morgon är det min födelsedag! Felicia är så ivrig med att ge mig sina paket som hon har gjort själv, helst skulle jag få dom redan idag :)
Börjar lite lätt känna ångest för att jag faktiskt snart kommer att fylla 30! Inte för att det är direkt gammalt men ändå, vid 30 är man ju vuxen lixom.

Idag ska jag inte göra många knop. Städade hela huset igår och tvättade fönster och bytte gardiner på övervåningen. I morgon ska det handlas inför veckan/helgen. Jag har visserligen en gigantisk hög med tvätt men sköljmedlet är slut så då slapp vi det bekymret just nu :)

Nu ska jag busa lite med lillan!


Kommentarer
Postat av: paula

nämen fyller du imorrn

grattis grattis

kommer du till kyrkan?



du kom aldrig å hämtade sängen jöööö



höres

2009-03-24 @ 21:07:16
Postat av: Lena

Grattis tjejen! Ja snart är det 30-strecket för oss =) Ha det bra! Kram kram

2009-03-25 @ 11:32:44
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0