Soool

Å vilket underbart väder det har varit idag!!
Jag har haft besök av Tina idag, vi började med en promenad i det fina vädret sen gick vi hem och drack kaffe i solen på baksidan. Tog fram två solstolar, helt underbart skönt var det!

På eftermiddagen var det föräldrafika på fritids, var väl helt ok. Wille velade inte gå hem därifrån så jag fick bära ut han skrikandes från skolan medans lillan skrek i vagnen och Felicia surade. Kan säga att jag var helt slut när jag kom hem, höll på somna sittandes när jag ammade lillan.

Det bästa idag var att älsklingen kom hem tidigt från jobbet idag och med sig hade han en stor påse lösgodis, det tycker vi om:)

I morgon förmiddag måste jag till Gränby och köpa en jacka åt Wille som jag hängt undan. Lite drygt att åka buss men men.  Tyvärr verkar det ha varit en väldans åtgång på svarta överdragsbyxor då det är slut på alla Lindex butiker i hela Uppsala och även i Sandviken. Får kolla om h&m har.
På fredag ska Tina kanske följa med in till stan och hjälpa mig med barnen, lillan och Felicia ska få nya jackor och skor dom också.

Nu ska jag stoppa barnen i säng!

   

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad stoor Frida blir, hon ser äldre ut en Arvid =) Vad fort tiden går. Vi måste ses snart. Kram

2009-03-19 @ 09:30:58
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0