Sköna fredag??

Idag kan jag helt ärligt säga att jag lite lätt ångrade att jag någonsin skaffade barn. Dock i ett väldigt svagt ögonblick och det gick snabbt över igen. Dom är ju trots allt underbara...eller??

Wille har varit charmerande hela dagen och bara skrikit och då menar jag skrikit högt! Han vägrar gå en meter sen han fick ståbrädan och får tokutbrott så fort han måste gå, det här jäkla vädret gör att jag inte kommer fram överallt med ståbrädan för det fastnar snö under hjulen. Så i morse fick han faktiskt gå halva vägen hem från skolan och sen dess har han varit helt galen. Vägrat gå på toaletten (han kissade på golvet i ren trots) vägrat äta lunch, väckt lillan så fort hon somnat (typ 3 gånger genom att skrika i hennes öra) kastat ner alla filtar och kuddar från soffan ungefär 100 gånger, rivit ut alla dvd filmer, ja listan kan göras hur lång som helst.

När Felicia kom hem från skolan så gick hon och Wille ut en stund och jag skulle bara lägga mig ner och amma lillan till sömns en liten stund men inte helt oväntat så toksomnade jag och sov närmare 2 timmar. Vaknade av att älsklingen ringde och sa att han var på väg hem och precis då kom barnen in också, dom hade åkt pulka bredvid huset. Fick lite ångest att jag somnade när dom var ute, tänk om nått hänt.

Idag när jag skulle ringa och gratta min lillasyster så skrek både Wille och Frida i köket. Sofias kommentar var då - Åå hur orkar du bo där?? Haha, ja har jag nå val?? Det är ju mina barn, även om jag ibland skulle vilja sälja dom till högstbjudande :)

Nä nu ska jag kika lite på hemnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0