Sjuk Wille

Gick till dagis imorse med Wille men hade inte hjärta att lämna han när han såg helt förstörd ut. Han verkade så pigg i morse men när vi kom in på dagis hostade och snorade han värre än nånsin. Så nu sitter han och kollar på en film. Frågade vad han ville ha för lunch, pannkakor så klart! Åt två tuggor sen ville han inte ha mera, jaha då blev det pannkakor ikväll med för deras del. Själv tänker jag göra en sallad till mig och älsklingen. Ska även försöka åka iväg och simma eller träna ikväll.

Idag känns humöret lite bättre men fortfarande känns det som om det är nått som gnager, vet bara inte vad??? Hoppas på att det blir bättre inom kort! Tänk om man kunde unna sig en resa till värmen en vecka, det skulle nog göra underverk. Men det får vänta nått år till skulle jag tro.

Nu ska jag vika lite tvätt innan det är dags att hämta Flisan i skolan!

Tjing

Kommentarer
Postat av: paula

ja du mild vette sjutton om den är

hon kutade fram å tbx från 7 till 24 igår kväll..kom i båda ändarna på min tula

så segt

idag ligger hon helt utslagen i soffan och fiser illa

spytt på min bärbara har hon hunnit med oxå =/

så här är det skurat till förbannelse,lär ju inte behöva ngn vårstädning direkt i alla fall =)

man måste se det positivia i det negativa =)))



skulle behövt ta mig till ngt apotek,men hur??ingen biljävel heller

2009-03-31 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0