Måndag med allt vad det innebär

Ja idag är det en fullspäckad måndag!

Lillan ska få sin första vaccination idag :( Jag har väldigt svårt för att se mina barn få sprutor, hoppas det går fort! Samtidigt som jag är där ska jag passa på att lämna in urinprov på Wille eftersom han kissar väldigt ofta.

Mellan 15.30 - 16.00 ska jag på föräldrasamtal med Felicia, tror tt hon ska få stanna på fritids tills det är dags för samtal för annars måste jag hämta henne strax före 14 och sen tillbaka till 15.30.

Efter det, mellan 17.15- 18.15 har Felicia gymnastik och sen 18.30 är det föreningsmöte som jag hade tänkt hinna gå på. Men det sista känns hopplöst att hinna till om jag ska hinna få nån middag färdig ikväll också. Vi får se hur dagen utvecklar sig!

Nu sitter Wille och kollar på Disney Channel och lillan ligger i soffan och snorar, stackars liten är så täppt i näsan.  Ska fixa lite frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Oj, fullspäckad dag ser jag..=)

Han e en liten ganster den här lillskrutten...han kryper runt och fipplar på allt som kommer i hans väg för tillfället så det är ett evigt passande..haha! =)

Va söt hon är lilla Frida då..dina övriga barn också för den delen..=) Jisses så stor Felicia har blivit!! Tiden går verkligen superfort!!

Ha det så bra!

2009-03-16 @ 08:36:23
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: paula

vilken fullspäckad dag ni fick!!

jag hade totalt glömt bort att felicia gick på gymnastiken...

hoppas du inte är helt slutkörd nu =)

2009-03-16 @ 20:32:27
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0